Yleistä Visual Solution -tukitietoa
Jos tarvitset käyttöohjeita, valmistajan takuukortteja ym. mene Sharp-latauskeskukseen:
Olemme keränneet hyödyllistä tietoa Sharp-kumppaneille Business Partner -sivulla. Jos olet kiinnostunut, paina tätä linkkiä:
Mitä tahansa Sharp Solutions -tuotetta käytätkin, ja ja mitä tarpeita liiketoiminnassasi kohtaatkaan, olemme täällä sinua varten, aina kun tarvitset.
Visual Solutions -tuki – Ota yhteyttä
Jos tarvitset tukea Visual Solutions -tuotteeseen, soita seuraavaan puhelinnumeroon, tai käytä yhteydenottolomaketta:
Big Pad, Näyttö, Videoseinä, Projektorit:
Telefon: +35 893 158 59 95
BIG PAD – Takuuehdot
Sharp BIG PAD on valmistettu korkeimpien valmistus- ja laatustandardien mukaisesti.
Jos olet kiinnostunut valmistajan takuukortista tuotteellesi, ota yhteyttä Sharpin Latauskeskukseen:
Huomioi, ettei valmistajan takuukortilla ole vaikutusta siihen takuuseen, mikä sinulla on jälleenmyyjältä.
Ammattinäytöt – Takuuehdot
Sharp-ammattilaisnäyttösi on valmistettu korkeimpien huolellisuuden, tarkkuuden ja laadun standardien mukaisesti.
Jos olet kiinnostunut valmistajan takuukortista tuotteellesi, ota yhteyttä Sharpin Latauskeskukseen:
Huomioi, ettei valmistajan takuukortilla ole vaikutusta siihen takuuseen, mikä sinulla on jälleenmyyjältä.
Videoseinä – Takuuehdot
Sharp-Videoseinä on valmistettu korkeimpien valmistus- ja laatustandardien mukaisesti.
Jos olet kiinnostunut valmistajan takuukortista tuotteellesi, ota yhteyttä Sharpin Latauskeskukseen:
Huomioi, ettei valmistajan takuukortilla ole vaikutusta siihen takuuseen, mikä sinulla on jälleenmyyjältä.