Ota yhteyttä

Yleistä Visual Solution -tukitietoa

Jos tarvitset käyttöohjeita, valmistajan takuukortteja ym. mene Sharp-latauskeskukseen:

Olemme keränneet hyödyllistä tietoa Sharp-kumppaneille Business Partner -sivulla. Jos olet kiinnostunut, paina tätä linkkiä:

Mitä tahansa Sharp Solutions -tuotetta käytätkin, ja ja mitä tarpeita liiketoiminnassasi kohtaatkaan, olemme täällä sinua varten, aina kun tarvitset.

Visual Solutions -tuki – Ota yhteyttä

Jos tarvitset tukea Visual Solutions -tuotteeseen, soita seuraavaan puhelinnumeroon, tai käytä yhteydenottolomaketta:

Big Pad, Näyttö, Videoseinä, Projektorit:
Telefon: +35 893 158 59 95

BIG PAD – Takuuehdot

Sharp BIG PAD on valmistettu korkeimpien valmistus- ja laatustandardien mukaisesti.

Jos olet kiinnostunut valmistajan takuukortista tuotteellesi, ota yhteyttä Sharpin Latauskeskukseen:

Huomioi, ettei valmistajan takuukortilla ole vaikutusta siihen takuuseen, mikä sinulla on jälleenmyyjältä.

Ammattinäytöt – Takuuehdot

Sharp-ammattilaisnäyttösi on valmistettu korkeimpien huolellisuuden, tarkkuuden ja laadun standardien mukaisesti.

Jos olet kiinnostunut valmistajan takuukortista tuotteellesi, ota yhteyttä Sharpin Latauskeskukseen:

Huomioi, ettei valmistajan takuukortilla ole vaikutusta siihen takuuseen, mikä sinulla on jälleenmyyjältä.

Videoseinä – Takuuehdot

Sharp-Videoseinä on valmistettu korkeimpien valmistus- ja laatustandardien mukaisesti.

Jos olet kiinnostunut valmistajan takuukortista tuotteellesi, ota yhteyttä Sharpin Latauskeskukseen:

Huomioi, ettei valmistajan takuukortilla ole vaikutusta siihen takuuseen, mikä sinulla on jälleenmyyjältä.